ALLAHU AKBAR !!! Inilah Keajaiban Luar Biasa Surat Yasin, Banyak Yang Belum Tahu, Bantu Sebarkan !!!

Siapa saja yang membaca Surat YAASIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah itu 'SALAAMUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM' diulang sejumlah 7 kali untuk 7 kemauan baik, In syaa ALLAH dengan izin Yang Maha Esa dan Maha Kuasa, semua hajat kita bakal dikabulkan..
Apabila bisa niatkan sebegini : 



ALLAHU AKBAR !!! Inilah Keajaiban Luar Biasa Surat Yasin, Banyak Yang Belum Tahu, Bantu Sebarkan !!!
ALLAHU AKBAR !!! Inilah Keajaiban Luar Biasa Surat Yasin, Banyak Yang Belum Tahu, Bantu Sebarkan !!!


YA-ALLAH YA-RAHIM, ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku..
YA-ALLAH YA-RAHMAN, kurniakan saya isteri, suami, anak-anak yang soleh dan suka pada islam..
YA-ALLAH YA-RAZZAK, kurniakan saya rezeki yang berkat, kerja yang baik dan berjaya didunia dan akhirat..
YA-ALLAH YA-JABBAR, makbulkan hajat penghantar maklumat yang saya dapat ini..
YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, jauhkan saya dari ciri-ciri khianat dan munafiq dan miskin..
YA-ALLAH YA-WADUUD, kurniakan saya dan semua umat Muhammad yang beriman kesihatan zahir batin..
YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, makbulkanlah semuanya hajatku, dan redhaikanlah saya.. Aamiin...


Berikan dakwah ini pada sahabat anda seramai orang yang bisa atau lebih, tidak ada kerugian bahkan juga digalakkan..
Aamiinkan doa ini saudaraku.

Baca Juga : 

1. Ternyata !!! Kesetian Seorang Wanita Itu Diuji Disaat Pasangannya Tidak Memiliki Apa-apa...


Allahumma ya ALLAH tanamkan di hati kami perasaan selalu rindu kepada-Mu, ingatkanlah selalu kami tentang dahsyatnya hari akhirat-Mu agar hamba tidak
tertipu dengan kesenangan dunia sesaat ini, ya ALLAH,



sumber : http://berdakwah-media.blogspot.co.id/

0 Response to "ALLAHU AKBAR !!! Inilah Keajaiban Luar Biasa Surat Yasin, Banyak Yang Belum Tahu, Bantu Sebarkan !!!"

Posting Komentar